![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Проблемът е наистина, че е миниатюрен.VanVan написа:Ако миниатюрния "пясъчен" проход в транзисторите внася каквато и да била деформация в потока...
При транзисторните усилватели да не би да не се използват трансформатори и електролитни кондензатори?VanVan написа:...стотиците метри медна жица, електролити и кантал...
Твърде лесно обяснение.Miroslav Danov написа:Не е за пренебрегване ролята на дъмпинг фактора (ДФ) за звуковата картина. Ламповите ампове без обратна връзка обикновено са с по-висок изходен импеданс (=> нисък ДФ), което дава на говорителя повече свобода.
Знаеш, че и това се практикуваRumen Suvandjiev написа:
Твърде лесно обяснение.
По тази логика добавяме на всеки транзисторен усилвател половин-един ом на изхода и готово.
velinski написа:Само през лампов single-end (без значение дали е триод или тетрод/пентод в триод) контрабасът е такъв какъвто трябва да бъде на живо - обемен, релефен и с "мирис" на дърво.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост