Проблемът ми е следния:Един приятел ми даде едноканален усилвател, правен от него и искам да му сложа едно басче за колата! Кой канал да подам на усилвателя, има ли някакво значение?
morafeta написа:проблема ми е следния един приятел ми даде едноканален усилвател правен от него и искам да му сложа едно басче за колата ! проблема ми е следния кои канал да подам на усилвателя има ли някакво значение
Подаваш сигнал и от двата канала през резистори примерно по 300 ома,ако взимаш сигнала от изходите за говорители.Ако сигнала е от чинчовете може и без резистори.
Ами не ми е възможно да се свържа с него сега! Та значи давам двата канала на късо и към входа на усилвателя! А какъв е резултата от тези схеми за смесване на каналите?
morafeta написа:ами не ми е възможно да се свържа с него сега! та зна4и давам двата канала на късо и към входа на усилвателя! а какъв е резултата от тези схеми за смесване на каналите
morafeta написа:някой може ли да ми даде линк на подобна литература, да се запозная, че съм доста необразован! или да ми препоръчате някоя книга
Иди в библиотеката и разгледай техническата литература.
Смятам си достатъчно интелигентен, за да разбереш кое да четеш.
А ако разбираш английски ето тук чети:http://www.bcae1.com/
След като прочетох отговорите, смятам че за едно субуферче за кола е необходимо да се използва само единия канал (примерно левия) през активно филтърче (НЧ) от 2-ри ред и към усилвателя. Практиката сочи, че ляв и десен канал на която и да е песен на ниските инструменти (бас и каса) обикновено няма панорама, т.е. свирят център.