Здравейте,
някой може ли да помогне в решаването на следния проблем, след като сложих стъпало в колата (за да захранва 2те елипси отзад) се появи един паразитен шум който е свързан по някакъв начин с промяната на оборотите на двигателя, много ми се ще да се оттърва от него. Стъпалото се захранва директно от акумулатора а кабелите са на Boshman комплект за кола.
Освен това което казва Velinski провери дали случайно стъпалото, поставено в колата не се възбужда на висока честота, която не чуваш, но генерациите се смущават от запалването и в резултат да се получава някакъв шум. Ще ти трябва портативен осцилоскоп, но може да се познае и по консумацията. Или движейки ръка по платката, ако има генерация, може да я прекъснеш.
Kaк са ти свързани кабелите на стъпалото и на източника (цд-то)? Масите имам предвид...
Почти съм сигурен, че проблема ти е точно от навързването на масите...
Kaк са ти свързани кабелите на стъпалото и на източника (цд-то)? Масите имам предвид...
Почти съм сигурен, че проблема ти е точно от навързването на масите...
Ами от цд-то има аудио изходи ляв и десен и по този начин (предполагам от предусилвателя), не чрез изхода за колони, а масата на стъпалото е с една дебела видия и медна пластина завита към купето. Колкото до захранването на цд-то - то е със стандартната "евробукса" ако мога така да се изразя, захранването му идва по същия кабел, който е служил и на stock касетофона, масата също.
Има ли някой който иска да помогне освен със знания и практически тъй като нито имам уреди нито идеи, не безвъздмездно разбира се
Пусни един директен (много дебел, какъвто намериш) кабел от масата на касетофона (там, където се вързва към шасито), към минуса на акумулатора (там, където ти е хванат минуса на стъпалото) и виж дали има разлика... Или - друг вариант (може би по-лесен) - хвани масата на стъпалото там, където ти е вързана за шасито масата на касетофона... И пиши какво е станало...
Послушай Змея, от масите е!
На един авер така му гръмна ЦД-то понеже стъпалото в един момент се захрани през интерконекта между него и усилвателя(независимо че беше захранил и двете директно от акумулатора!!!)!!!
След доста време и колата спря да пали понеже ръждясали определени болтове по шасито и маса не ходи до определените места а контурите се затварят от където могат!
ок , минуса на усилвателя не е свързан директно към акумулатора, а на ламарината зад задната седалка, но вярвайте ми- с доста сериозна видия. Цд-плеъра е също свързан към маса чрез някакъв друг кабел (може би и други уреди са замасени към него),а не директно към акумулатора. Въпреки това докато нямах стъпало нямаше и шумове цяла година.
1. Ще пробвам да замася стъпалото към минуса (т.е. жица, а не корпус което всъшност би следвало да е едно и също), но честно казано по- лесно ще ми е да го замася към "-" кабела на някои заден стоп, че като си спомня какви акробатики бяха с прекарването на "+"са ми става лошо още отсега, мислите ли че това ще е ок или разглабяне му е майката, и нов кабел наобратно?
2. Корпуса на цд-то не си спомням дали е замасен, какво мислите ако се замаси към черната (маса) жица която влиза в евробуксата за захранването.
kalmuk
1. Ще пробвам да замася стъпалото към минуса (т.е. жица, а не корпус което всъшност би следвало да е едно и също), но честно казано по- лесно ще ми е да го замася към "-" кабела на някои заден стоп, че като си спомня какви акробатики бяха с прекарването на "+"са ми става лошо още отсега, мислите ли че това ще е ок или разглабяне му е майката, и нов кабел наобратно?
Това което се опитват да кажат колегите е да си пуснеш "чисто" захранване за усилвателя. Пусни си външни проводници тип "черва" висящи директно до акумулатора. Ако брума спре - мисликак да ги вграждаш. Ако не - дерзай нататък.
Само това ми липсваше мерси за съветите, в събота ако намеря време ще експериментирам, мерси и на "kalmuk " или т.нар. famous, за това че не разбра въпроса, но въпреки това коментира.