Д-р Тесла от един момент нататък в живота/работата си е използвал САМО ИМПУЛСИ, ВАКУУМНИ (с директна емисия) и ГАЗОНАПЪЛНЕНИ ЛАМПИ (с газ под ниско налягане). Естествено е към края на живота си да използва само най-доброто, до което е достигнал. Ето го и него – електрическия автомобил на д-р Тесла. Към края на живота си той не се е чудил как да дигне КПД-то на дадено устройство няколко пъти, а се е чудил как от лавината енергия, която може да источи от етера, да вземе само толкова, колкото устройството „може да понесе”. В тоя ред на мисли според мен почти всички „FREE ЕНЕРГЕТИЦИ” просто си губят времето.
На пръв поглед схемата е дори идиотска. Ако обаче се прочете повечко и се позамисли човек – тя е гениална! Не е сигурно дали точно това е схемата на електромобила, но дори и ориентировъчна да е – пак е много. Странно – от 2-те рамена трябва да идва постоянен ток, а двигателя е променливотоков Хюлет-Пакард?! Постигайки резонанс с околния на земята ЕТЕР, на АС мотора обаче идват еднополярни ИМПУЛСИ, защото основния възбудител на този етерен резонанс са импулси с КОСМИЧЕСКИ произход. Според д-р Тесла, оттам могат да дойдат импулси от порядъка на 100.000.000 волта. Според науката в космоса вилнеят частици с енергия, която не може да се постигне с нито един ускорител на елементарни частици, базиран на земята (защо ли американците не кацнаха на луната, а залъгваха хората със снимки направени в...... студио?). Земята се явява „нещо като кондензатор или трептяща система”, която интегрира безбройните единични „удари”.
Не е ясен двигателя, но тези импулси влизайки в него си стават променлив ток. Това при положение, че за сега двигателя е „черна кутия”. Когато се подкачи „приемника”, двигателя загрява, т.е. през намотките тече ток.... Като се завърти ключа, колата литва... На някого занимава ли му се? Това от мен.
Седмици по-късно: Да, но принципа на работа на електрокара не е този. Той е за други "Изгубени открития".....