Îùå åäíà õîðíà ñ Visaton FRS8
- Stefan Stefanov
- BG Audio Team™
- Мнения: 3026
- Регистриран на: Съб Юли 31, 2004 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Още една хорна с Visaton FRS8
Ето линка (на френски е):
http://www.jeanyvesmartin.com/enceinte_ ... d_horn.htm
Как мислите, струва ли си?
http://www.jeanyvesmartin.com/enceinte_ ... d_horn.htm
Как мислите, струва ли си?
- Dimitar Atanasov
- BG Audio Team™
- Мнения: 795
- Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 1:00 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
- oceanman
- BG Audio Team™
- Мнения: 1267
- Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Да,Ники(безобразния) е правил такава хорна.Мисля,че и Уидоу я е слушал...Те да кажат...
Какво като е назад устата...Аз лично предпочитам...Ако се слага плътно до стената-да ,има проблеми,но ако не е,то ефекта ще бъде пространствен и поусилен бас и с намалени средночестотни примеси...Лично аз ги ненавиждам...
Какво като е назад устата...Аз лично предпочитам...Ако се слага плътно до стената-да ,има проблеми,но ако не е,то ефекта ще бъде пространствен и поусилен бас и с намалени средночестотни примеси...Лично аз ги ненавиждам...
- Daniel Petrov
- BG Audio Team™
- Мнения: 2347
- Регистриран на: Съб Сеп 11, 2004 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Доколкото разбирам сте ограничили BG20 до 400-500Hz(или 4-5kHz ?) и оттам нагоре сте пуснали хорната с FRS 8.Или греша?Както и да е-това ми се стува интересно решение,примерно TL с TVM226 които свири до 200-300 Hz и оттам нагоре хорната с ФРС.widowmaker написа:ФРС 8 е това
Хорната свири много добре, Ники беше затиснал БГ20 да не вряка окло 4-5к в неговите пайпове и малката въшка правеше по добра сцена от 200 милиметровия фул рейндж
Абе по добре той да напише.
аха...
Да напиша ред и аз по темата...
Първо да уточня - с БГ20 и ФРС8 са направени отделни тела. Относно този френския проект, ако трябва да правим сравнения, точно от него взаимствах идеята за направата на "триъгълна" камера, докато изхода и линията е по-скоро взаимствана от немските проекти.
Общо взето резултата е добър, като се изключи, че повдигнах колоните на стойки - голяма грешка за бас-ите
Това, че устата сочи назад води точно до "оцветяването" на звука, както е предположил oceanman. Но определено поради факта, че бг20 е "затиснат" с филтър, а фрс8 не е, пространствената картина е доста по-добра при хорната с фрс8. (и пак уточнение - колоната с бг20 не е хорна, ами - voigt pipe)
Но, както се чете от страницата ми - общо 5 дневните мъки с подредбата на отпадъчните парчета в бокс-а , така 4е да заприлича на тонколонка си заслужават. Лично според мен за този говорител (фрс8) по-добра алтернатива - няма.
Първо да уточня - с БГ20 и ФРС8 са направени отделни тела. Относно този френския проект, ако трябва да правим сравнения, точно от него взаимствах идеята за направата на "триъгълна" камера, докато изхода и линията е по-скоро взаимствана от немските проекти.
Общо взето резултата е добър, като се изключи, че повдигнах колоните на стойки - голяма грешка за бас-ите

Но, както се чете от страницата ми - общо 5 дневните мъки с подредбата на отпадъчните парчета в бокс-а , така 4е да заприлича на тонколонка си заслужават. Лично според мен за този говорител (фрс8) по-добра алтернатива - няма.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта