Иво написа:покрай тоновете спам и откровена простотия ще се опитам да провра един въпрос с лека покана за заключение по темата.
Моля не пишете нищо различно от разискваната тема!
1 извод е, че комплексния импеданс не влияе качеството на звука.
2 извод - по-скоро конструкцията и материалите на проводника и диелектрика са определящите.
В този ред на мисли - имам все посребрени,многожилни коаксиални (не радиочестотни и радиочестотни) кабели с тефлонова изолация с различен импеданс.
Свирят различно!
Моля за вашето разсъждение, че зациклих....
на 1-во време драги вземи решение кой от 2-та типа кабели ще използваш за експериментите си (едножилни или многожилни) , ако изборат ти е едножилни (тъй като това е правилният избор) защото по кабела тече многокомплексен сигнал (а не прав ток ) тогава може да коментираме процесите в метала , тъй като музиката е комбинация от безброй честоти с различни нива , импеданса на кабела е най-важното за него. Стремежа на музикалния "ток" и неговото движение през проводника е постоянен баланс между метала и изолатора .
Ако метала е много добър проводник и изолатора -много добър изолатор тока ще тече главно през повърхностния слой от метала
( коментираме честоти от 20-20 000хц)
в светлината на тия разсъждения въздухът около проводника е най-добрият изолатор за целта , приблизително мю 1 .
Нанасянето на слой сребро върху мед променя импеданса в посока разширяване на честотната лента нагоре , но нашата цел е кабела да има максимално равномерна характеристика , според нас(Етераудио) това се постига с едно специално съотношение между площ и повърхност.
След многогодишни експерименти и измервания стигнахме до извода че това сечение е 0,96мм за звукови честоти...ако се интересуваш от физиката на процеса заповядай на по бира при мен да ти го обясня .
Успех