nikikoz написа:Понеже до преди малко слушах музика на несъвършенната си система с ужасните Далита и въпреки това музиката на Патриша Барбър успя да ме зареди с достатъчно енергия да мога да ти напиша още някой ред.
Oooo, Патриша Барбъъър... това обяснява всичко

Съжалявам за поредната препратка, но това определено си заслужава
http://www.goodsoundclub.com/Forums/Sho ... =1229#1229" onclick="window.open(this.href);return false;
nikikoz написа:Само няколко неща който не са въпроси а по скоро мнение и изобщо не искам да знам твоето:
Понеже ме касае лично, няма как да не коментирам твоите уж невъпроси, считай че отговарям на четящите темата, а не на теб, или просто ако нещо не ти е удобно, чувствай се свободен да прескачаш мненията ми – мисля че някъде в опциите на форуам има възможност за настройка да не се показват постовете на хора, които не те кефят
nikikoz написа:1. Дали имаш правото да слагаш етикети за всичко и да се изживяваш като че за теб тайни няма.
Мога да слагам етикети на всичко, от което имам подробни персонални наблюдения и най-вече на многократно доказани факти. Колкото до тайните – старая се те да стават все по-малко и все по-малко и затова съм избрал да се "ровя" само в една област – говорителите. Да виждаш да слагам етикети за усилватели, цд плеъри или грамофони? – там неизвестните за мен са много, затова много рядко коментирам в теми, свързани с тези аудио устройства.
nikikoz написа:2. Не си спомням да съм ти искал мнението за нищо. А за съвети пък да не говорим.
Когато пускаш публично тема във форум, искаш-неискаш мнения ще има. Щом не искаш мнения, пускай теми във форуми, които нямат посещаемост, тоест пускай темите някъде скришом от участниците или им пускай лични съобщения
nikikoz написа:3. Дали ми пука какво мислиш ти и дали искам да знам твоето мнение по някави важни за теб въпроси.
Ами виж сега. Конкретно по въпросите които засегнах по-горе, е без значение дали ти пука за мнението ми или не –
нали осъзнаваш, че дори и да не ти пука, това няма как да реши съществуващите тежки проблеми на сгърчените феритни моторчета
Това, че ти си затваряш очите за най-големите проблеми в аудиото и не искаш да приемеш че съществуват е съвсем друг въпрос и обект на съвсем различна тема
nikikoz написа:4. Когато разпалено ми пишеш за истините в музиката мен ли убеждаваш или себе си.
Надявам се разбираш, че не убеждавам никого, най-малкото някой, който не иска да погледне нещата от позицията на някой друг. За разлика от теб, през годините съм се опитвал да разглеждам нещата от много различни ъгли, стремейки се да разбера защо даден човек мисли това, коеот мисли по даден аудио въпрос. Точно различните гледни точки на хората ми помогнаха много (макар и полу-несъзнателно) да прогресирам малко или много. А точно мен си няма абсолютно никаква нужда да се убеждавам/самоубеждавам в каквото и да било.
nikikoz написа:5. Готов съм да се хвана на бас, че за последните няколко години си сменил редица концепции и всеки път си бил готов да спориш в правотата си.
Опасявам се че ще изгубиш баса, понеже доакзателствата стоят в старите ми постове по форумите. Ще бъда съвсем конкретен – концепция съм сменял само веднъж и това стана като разбрах че твърдите керамични мембрани (както и всички други изкуственяци) не стават и за чеп за зеле (съответно платих немалко данък глупост, но го заслужавах – тогава за пръв път разбрах що за захлюпен аудио-геврек съм !) и минах на концепция хартиени мембрани. Оттогава досега няма абсолютно никаква смяна на концепцията – широка лента + супертуитър + бас/мидбас канал и изгледите тази концепция да бъде променена клонят към минус безкрайност
nikikoz написа:Да знаеш, че мълча по една единствена причина, в постовете ти разбрах че с теб няма смисъл да споря, прекалено си ми обективен.
Е как да спориш, след като нямаш какво да кажеш по нито един от засегнатите въпроси??
