Питане за механиката на касетен дек
- TORO
- чете
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет Апр 28, 2005 12:00 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Питане за механиката на касетен дек
Здравейте, някой може ли да ми каже в София от къде да си купя ремъци и фрикционни гумички за механиката на един касетен дек Maranz SD 6020. Решил съм да си го пусна отново в действие.
- toroid
- има сериозен опит
- Мнения: 882
- Регистриран на: Чет Май 26, 2005 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Питане за механиката на касетен дек
На ул."Поп Богомил" като влизаш от към Мария Луиза,първия и втория магазин в дясно.На Пиротска под колоните на втория етаж има ремъци колкото щеш.В магазина на "Квазер" на ул."Екзарх Йосиф" и още много други......
- TORO
- чете
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет Апр 28, 2005 12:00 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Питане за механиката на касетен дек
Благодаря, магазините ги знам и съм виждал ремъци там но не помня дали имаше и гумички, че те са ми по належащи.
- toroid
- има сериозен опит
- Мнения: 882
- Регистриран на: Чет Май 26, 2005 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Питане за механиката на касетен дек
Намират се.На "Богомил" има,скоро взимах за един Алпейдж AL-300.
- EmilRachev
- BG Audio Team™
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пет Фев 05, 2010 6:12 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Питане за механиката на касетен дек
TORO, гумените ролки са ти малък проблем, по-скоро извади ролката и я измий със сапун под чешмата, после като я монтираш просто леко и натегни отдолу пружината на водача, да я притиска нагоре към остта на маховика малко по-силно.
Ако е дуал капстанд направи същото и от другата страна, но много внимавай да не прекалиш с натягането на пружината, много мъничко и трябва.
Аз гумените ролки ги сменям само в краен случай, ако са изключително стари и са се удървили, гумата е станала твърда като пластмаса или пък другия случай е, ако дека е бил блокирал в стартирано положение.Тогава гумената ролка е била притисната за дълго време в остта на маховика и съответно се е деформирала безвъзвратно.
Ако е дуал капстанд направи същото и от другата страна, но много внимавай да не прекалиш с натягането на пружината, много мъничко и трябва.
Аз гумените ролки ги сменям само в краен случай, ако са изключително стари и са се удървили, гумата е станала твърда като пластмаса или пък другия случай е, ако дека е бил блокирал в стартирано положение.Тогава гумената ролка е била притисната за дълго време в остта на маховика и съответно се е деформирала безвъзвратно.
Мониторът ви е прашен отвътре?
За автоматично почистване, моля кликнете ТУК
За автоматично почистване, моля кликнете ТУК
- TORO
- чете
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет Апр 28, 2005 12:00 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Питане за механиката на касетен дек
Благодаря ти за отделеното време но при мен гумичките бяха проблем. Просто се разпадат (дърти са, на 23-24 години). Три на брой са и ги купих от поп Богомил. Сега дека е като нов.
- toroid
- има сериозен опит
- Мнения: 882
- Регистриран на: Чет Май 26, 2005 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Питане за механиката на касетен дек
Торо търси гумички за фрикционните ролки а не за притискащата/капщана/. Притискащите ролки много рядко дават фира/на касетните дакове/ и не са такъв проблем като фрикциите...... Добре,че си намерил,нали ти казах,че там имат избор.
-
- чете
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет Юли 09, 2010 4:39 pm
- Местоположение: Варна/Казанлък
- Обратна връзка:
Re: Питане за механиката на касетен дек
Здравейте,а някой знае ли дали във въпросните магазини има фрикции за 2 дека Хитачи,модели:D-E66 и D-E95?Или ако ги няма там може ли да се намерят някъде,евентуално в интернет?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта