
Не бях предвидил да ги пускам без финишинг но се оказва труден проблем за решаване тука в Бургас. Фурнир не съществува като понятие на пазара. Така че процеса на финишинг се удължава с неопределен период.
Пускам етапи от създаването на хорните за да се добие представа как точно се изграждат този тип озвучителни тела(за непознатите). Не мисля че съм открил най-добрия метод имам още много да се уча, но това ще в ползва на начинаещите или ще предизвика дискусия която ще обогати познанията и опита ни.
С това се започна :

Поставянето на първата преграда след като се направи чертеж на основата на останалите елементи.

Ето и поставянето на втората преграда:

Тук вече и третата плюс отражател, който служи само за опора на извития после шперплат за да се получи плавна извивка.

С потавяне и на част от останалите отражатели, отново от извит шперплат

Кухините са запълнени с монтажна пяна

Това е процеса на огъването на малките отражатели. Направих предварително цилидри с точните диаметри на сгъвките и по тях огъвах накиснатия шперплат до исушаването му.

Вече в сглобен вид и свирещи



За звука - сцена и присъствие, лично за мен ме порази качеството на нискочестните.Баса стана много детайлен. Инструментите звучат като живи и естествени. Повиши се чувствителноста на говорителите и детайлноста им. Не мисля че някога ще се върна към боксове или другите вариации.
Живот и здраве догодина по-големи

Благодарности на ЕтерАудио!