Страница 1 от 1

как се прави двуполярно захранване

Публикувано на: Съб Апр 29, 2006 1:54 pm
от pagev
Имам един кит на неомонтана с тда7294 и пише, че е подходящо и за вграждане кола. Та въпросът ми е как да направя двуполярно захранването от акумолатора +-13волта, или имам един токоизправител, който е стабилизиран на 12в 5а мога ли там сащо с някакъв мода да го напрая двуполярно. Благодаря предварително :)

Публикувано на: Съб Апр 29, 2006 2:06 pm
от bis
За по-големи мощности само трансвертер - т.е. импулсно захранване. Има много схеми за това. А иначе.....ако имаш място за още един акумулатор е най-лесно. :D

Публикувано на: Съб Апр 29, 2006 2:34 pm
от pagev
за сажеление има само 1 акумолатор в колата

Публикувано на: Съб Апр 29, 2006 3:04 pm
от pagev
ако някой има схема на имп. захранване, ще сам благодарен

Публикувано на: Съб Апр 29, 2006 5:49 pm
от joro66
Изображение

Цитат:

Схема, приведенная на рисунке - блок питания от автомобильного
усилителя Jensen (4x40 Вт). Схема упрощена - не показаны каскады
защиты от перегрузок усилителей по току и термозащиты. Группы
электролитических конденсаторов показаны как один конденсатор
суммарной емкости.
Трансформатор преобразователя намотан на ферритовом кольце
К42х28х10. Первичная обмотка намотана "косой" из восьми проводов
диаметром 1,2 мм и содержит 6,5 витков; вторичная - "косой" из
четырех проводов диаметром 1 мм. После намотки каждая коса
разделена на две части и начало одной половины обмотки соединяется
с концом другой.
Дроссель намотан на ферритовом стержне диаметром ~16 мм.
и содержит ~10 витков провода диаметром 2мм. Его данные не критичны.

Това имах под ръка. Не е най доброто, но работи. Като за начало ако не си правил друга такава става.
Транзисторите: IRFZ44N, само трябва да си преизчислиш вторичната намотка за изходното напрежение което ти трябва. няма стабилизация, но ако искаш може да добавиш.

P.S. Темата май не е за този раздел :roll: