То и аз да съм чичкото с 2-та милиона и мен не мош ма убедиш че пайниъра ми за 500 хилки не е по хубав от твойто дето и марка няма.Това каза един мой приятел във ВакУУм Бургас (там ставаше дума за едни шлокави ямахи които свирят като хилти или щтилк)
Защо дискутирате това с Хай Енд-а?
Това не е интересно!
Погледнете какво е написано - 4х50 вата мосфет...
Стъпалото е без удвоител на напрежение, поддържах дълго време подобни боклуци в един русенски сервиз и знам какво се слага.
4 мостови стъпала са в чипа и той е или на Хитачи или на СТ, рядко се ползват Тошиби...
Ето тъпата сметка:
14.4 волта максимално напрежение в/у акумулатора.
Ако крайното е по схема общ сорс, т.е. двата дрейна са към изхода се получава почти пълно използване на захранващото напрежение - примерно излизат 14 волта на изхода, което при 4 ома (това е минималния товар за тия щайги, макар, че повечето интегрални усилватели от автомобилния десен работят и на 2 ома, но не и когато се ползват всички налични стъпала в чипа!) е 3.5А пиков ток, а това означава едно - 24.5 вата максимална изходна мощност...
Нещата съвсем не са такива, понеже крайното НЕ е изпълнено така, а си е стандартен пуш пул - двата сорса са в изхода...
Някой ми обясняваше, че заради това, че бил с мосфет транзистори не било така...да, ама като изрежем един синусоидален полупериод от същия като параметри правоъгълен от него остават почти 30 процента като площ, което си е сериозна ЖЕГА, отделена в/у едно мижаво радиаторче, завряно в едно НЕПРОВЕТРЯЕМО арматурно табло...
На едни Кенууд-и просто им изключваше постоянно термичната през лятото като ги поозориш...
Много ЛЪЖАТ самите производители, търговците е ясно че са кухи лейки и не отбират от дисциплината.
Плацебо ефекта е известен отдавна Когато сложиш някой така че освен да чува и да вижда нещо посредствено като звук но с грабващ окото дизайн-струва му се че свири добре.А ако не го вижда мнението му е друго
За съжаление е много трудно човек да бъде безпристрастен.
Една от първите стереосистеми е била изпълнена под формата на шкаф, който е давал илюзия, че има и говорител по средата между левия и десния. Това било за "улеснение" на слушателя, който чува звуци оттам, а не вижда кой ги зъзпроизвежда.
Има марки, като Cyrus и NAD например, чиито модели умишлено бяха меко казано скучновати откъм дизайн именно за да се противопоставят на порочната тенденция всичко да се прави все по-лъскаво. В резултат на това някои посредствени марки последваха същата мода, само за да направят изделията си да изглеждат по-"истински".
Повечето хора не са склонни да поставят в хола си грозна вещ, но един аудиофил трябва да се научи да не обръща внимание на външния вид, докато слуша....