Публикувано на: Сря Окт 04, 2006 7:15 am
Предлагам, расъжденията да спрат, защото компрометираме форума с математическа неграмотност, а точно такава се предполага, че тук трябва да има.
0/0 е неопределен в математиката израз. Физиците и математиците, не се опитват да усложняват живота, а напротив - да го улеснят. Ако не беше така, щях да ги питам тези дето не могат без симулаций с компютър какво ще правят.
Поне 20% не могат да оразмерят разделителен кондензатор, поне 50% - блокиращ кондензатор, а на пръсти се броят тези които могат да изведат аналитичния израз на филтър от 3-ти ред за АЧХ, ФЧХ и ГВЗ. Да правиш усилвател и да не можеш да построиш диаграмата на Боде е все сдно да пускаш въдица в Перловската река и да се надяваш на риба.
Много от "бисерите" са плод не само на лошото образование, а по-скоро на нежеланието за самообразование. Целта на образованието е не да те научи на всичко, а да те научи как да се справяш сам с проблемите.
0/0 е неопределен в математиката израз. Физиците и математиците, не се опитват да усложняват живота, а напротив - да го улеснят. Ако не беше така, щях да ги питам тези дето не могат без симулаций с компютър какво ще правят.
Поне 20% не могат да оразмерят разделителен кондензатор, поне 50% - блокиращ кондензатор, а на пръсти се броят тези които могат да изведат аналитичния израз на филтър от 3-ти ред за АЧХ, ФЧХ и ГВЗ. Да правиш усилвател и да не можеш да построиш диаграмата на Боде е все сдно да пускаш въдица в Перловската река и да се надяваш на риба.
Много от "бисерите" са плод не само на лошото образование, а по-скоро на нежеланието за самообразование. Целта на образованието е не да те научи на всичко, а да те научи как да се справяш сам с проблемите.