Страница 1 от 1

Кратка история на Ком-автомобилостроенето

Публикувано на: Пон Яну 12, 2009 3:39 pm
от Kiril Kirilov
http://www.zazz.bg/play:602525d9

Много весел филм!
Бях забравил колко са добри!

Публикувано на: Пон Яну 12, 2009 5:09 pm
от Dimitar Atanasov
Наистина весело:)
макар и ми се стори малко преднамерено.
Защото мога да направя подобно филмче и за британска кола:
Rover 111. За който през 95 г. с гордост казват, че дизайна е останал непроменен от 1981. Също така това е единствената кола, на която съм виждал зимата предното стъкло да замръзне отвътре и парното да не може да го размрази.:)

Аз като един горд нивовод само ще допълня един стар off-road лаф:
Колкото по-добър джип имаш, толкова по-далече ще ходиш да търсиш трактор.

Публикувано на: Вто Яну 13, 2009 12:33 pm
от Ivan Rachev
amitko написа:Наистина весело:)
макар и ми се стори малко преднамерено.
Защото мога да направя подобно филмче и за британска кола:
Rover 111. За който през 95 г. с гордост казват, че дизайна е останал непроменен от 1981. Също така това е единствената кола, на която съм виждал зимата предното стъкло да замръзне отвътре и парното да не може да го размрази.:)

Аз като един горд нивовод само ще допълня един стар off-road лаф:
Колкото по-добър джип имаш, толкова по-далече ще ходиш да търсиш трактор.
... :lol:..тези които са измислили този лаф , явно са от село без телевизия и не гледат Париж Дакар .

Публикувано на: Вто Яну 13, 2009 1:58 pm
от Borislav Stankov
За 28 години Париж-Декар над 40 смъртни случая !!!

Това е най-истинския тест за машини и пилоти.

Публикувано на: Вто Яну 13, 2009 10:22 pm
от Dimitar Atanasov
Ivan Rachev написа:... :lol:..тези които са измислили този лаф , явно са от село без телевизия и не гледат Париж Дакар .
Е, за това е лаф де :)
иначе на Париж Дакар (когато беше Париж-Пекин май) минаваха през някакви реублики в Съюза и в единия репортаж даваха как някакъв джип нещо се е счупил, и нещо се суетят около него, в следващия миг от далечината идва един мужик на кон и им предлага да помогне и нещо се навря под колата и чукаше ивестно време и после колата взе че тръгна --- направо изглеждаше като сценка :)

Публикувано на: Пон Фев 02, 2009 10:36 pm
от Vasil Nikolov

Публикувано на: Пон Фев 02, 2009 11:49 pm
от Dimitar Atanasov
Хе, хе
Затова си купих Нива, а не H2...
Макар че двете са от съвсем раличен клас коли и общото между тях е че нито едното нито другото е джип.

Публикувано на: Вто Фев 03, 2009 11:47 am
от Ivan Rachev
amitko написа:Хе, хе
Затова си купих Нива, а не H2...
Макар че двете са от съвсем раличен клас коли и общото между тях е че нито едното нито другото е джип.
...незнам ти от кога имаш , аз имах 1991 ....определено филмчето е пълна измама , тоя коптор наречен Нива харчи 17-20 точно колкото един 500СЕЛ , затова и не дадоха колко точно измина след Хамъра :D . Местата от където може да мине Хамъра са НЕВЪЗМОЖНИ за нивенцето , съвсем леко подаване на газ щеше да изстреля Хамъра напред а жалката бабуна щеше да е изкъртена :lol: . Нивата се чупи винаги точно в най-важния момент . Завода произвеждаш нива беше купен от американци и първа точка в договора им с руснаците беше да не изплозва нито едно решение и част от нивата в новия модел :lol: . Хубаво е да се изказват хора карали тези машини ,карал съм абсолютно всички марки и модели сувове и офроуд машини , нивата е много далеч назад и много в ляво :wink:

Публикувано на: Вто Фев 03, 2009 2:12 pm
от ivodjima
Четири служебни имам зачислени и въпреки че са нови ми се свива сърцето като вляза да шофирам ,а като изляза съм с леки болки в бъбреците :D

Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето

Публикувано на: Нед Май 24, 2009 3:19 pm
от grujo
Тези сцени във филмчето явно са нагласени. Аз в момента карам 30 годишна ЛАДА 1600 и въобще не се давам на по новите автомобили. Вярно, това е автомобил от края на шесдесетте години, погорва повече гориво, не е толкова комфортен, но за българските пътища какъв друг автомобил да използвам?

Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето

Публикувано на: Пон Май 25, 2009 2:00 pm
от Momchil
Ние си имаме цял фен клуб на Лада Нива в задния двор . :rolleyes:
Имаме две стари ниви и един нов шевролет нива .

Просто си нямате на идея колко ми е трудно да се запазя като здраво и нормално мислещ човек с чувство за дизайн и ...
Голямо е наказание да се ходи на сервиз със един от въпросните танкове , нооооо както някои от колегите казват " Нивата е една голяма мечта ! " :smt044 :smt082 :lol: :smt101 :smt033

Не ме питаите какво ми е , семейството фенове на Швабските автомобили , шефа и колегите на руските ....
Ужас ви казвам , ужастттттт .....

Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето

Публикувано на: Вто Мар 16, 2010 3:20 pm
от триод
Понеже споменавате рали Дакар,там КАМАЗ няма кой да ги бие от години. Колкото до руската техника,мисля че има големи достойнства и предимства.Едно от качествата които ми харесват е,че е дуракоустойчива!

Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 11:27 am
от Rumen Zografov
Концепциите на руската автомобилна индустия са отчайващо остарели и назадничави...и това е до ден-днешен! :st