Кратка история на Ком-автомобилостроенето
- Kiril Kirilov
- BG Audio Team™
- Мнения: 1506
- Регистриран на: Пет Юли 30, 2004 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- Dimitar Atanasov
- BG Audio Team™
- Мнения: 795
- Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 1:00 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Наистина весело:)
макар и ми се стори малко преднамерено.
Защото мога да направя подобно филмче и за британска кола:
Rover 111. За който през 95 г. с гордост казват, че дизайна е останал непроменен от 1981. Също така това е единствената кола, на която съм виждал зимата предното стъкло да замръзне отвътре и парното да не може да го размрази.
Аз като един горд нивовод само ще допълня един стар off-road лаф:
Колкото по-добър джип имаш, толкова по-далече ще ходиш да търсиш трактор.
макар и ми се стори малко преднамерено.
Защото мога да направя подобно филмче и за британска кола:
Rover 111. За който през 95 г. с гордост казват, че дизайна е останал непроменен от 1981. Също така това е единствената кола, на която съм виждал зимата предното стъкло да замръзне отвътре и парното да не може да го размрази.
Аз като един горд нивовод само ще допълня един стар off-road лаф:
Колкото по-добър джип имаш, толкова по-далече ще ходиш да търсиш трактор.
-
- BG Audio Team™
- Мнения: 1914
- Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
... ..тези които са измислили този лаф , явно са от село без телевизия и не гледат Париж Дакар .amitko написа:Наистина весело:)
макар и ми се стори малко преднамерено.
Защото мога да направя подобно филмче и за британска кола:
Rover 111. За който през 95 г. с гордост казват, че дизайна е останал непроменен от 1981. Също така това е единствената кола, на която съм виждал зимата предното стъкло да замръзне отвътре и парното да не може да го размрази.
Аз като един горд нивовод само ще допълня един стар off-road лаф:
Колкото по-добър джип имаш, толкова по-далече ще ходиш да търсиш трактор.
- Borislav Stankov
- BG Audio Team™
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
За 28 години Париж-Декар над 40 смъртни случая !!!
Това е най-истинския тест за машини и пилоти.
Това е най-истинския тест за машини и пилоти.
Естествената тъпота всеки път надминава изкуствения интелект.
CHE
Born Ernesto Guevara de la Serna 14 June 1928 Rosario, Argentina.
Executed by a US-trained Bolivian soldiers in La Higuera on 9 October 1967.
http://slackpack.net" onclick="window.open(this.href);return false; - What the Slack!?!
CHE
Born Ernesto Guevara de la Serna 14 June 1928 Rosario, Argentina.
Executed by a US-trained Bolivian soldiers in La Higuera on 9 October 1967.
http://slackpack.net" onclick="window.open(this.href);return false; - What the Slack!?!
- Dimitar Atanasov
- BG Audio Team™
- Мнения: 795
- Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 1:00 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Е, за това е лаф деIvan Rachev написа:... ..тези които са измислили този лаф , явно са от село без телевизия и не гледат Париж Дакар .
иначе на Париж Дакар (когато беше Париж-Пекин май) минаваха през някакви реублики в Съюза и в единия репортаж даваха как някакъв джип нещо се е счупил, и нещо се суетят около него, в следващия миг от далечината идва един мужик на кон и им предлага да помогне и нещо се навря под колата и чукаше ивестно време и после колата взе че тръгна --- направо изглеждаше като сценка
- Vasil Nikolov
- BG Audio Team™
- Мнения: 309
- Регистриран на: Нед Фев 05, 2006 1:00 am
- Местоположение: Plovdiv
- Обратна връзка:
- Dimitar Atanasov
- BG Audio Team™
- Мнения: 795
- Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 1:00 am
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
-
- BG Audio Team™
- Мнения: 1914
- Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
...незнам ти от кога имаш , аз имах 1991 ....определено филмчето е пълна измама , тоя коптор наречен Нива харчи 17-20 точно колкото един 500СЕЛ , затова и не дадоха колко точно измина след Хамъра . Местата от където може да мине Хамъра са НЕВЪЗМОЖНИ за нивенцето , съвсем леко подаване на газ щеше да изстреля Хамъра напред а жалката бабуна щеше да е изкъртена . Нивата се чупи винаги точно в най-важния момент . Завода произвеждаш нива беше купен от американци и първа точка в договора им с руснаците беше да не изплозва нито едно решение и част от нивата в новия модел . Хубаво е да се изказват хора карали тези машини ,карал съм абсолютно всички марки и модели сувове и офроуд машини , нивата е много далеч назад и много в лявоamitko написа:Хе, хе
Затова си купих Нива, а не H2...
Макар че двете са от съвсем раличен клас коли и общото между тях е че нито едното нито другото е джип.
Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето
Тези сцени във филмчето явно са нагласени. Аз в момента карам 30 годишна ЛАДА 1600 и въобще не се давам на по новите автомобили. Вярно, това е автомобил от края на шесдесетте години, погорва повече гориво, не е толкова комфортен, но за българските пътища какъв друг автомобил да използвам?
- Momchil
- има сериозен опит
- Мнения: 755
- Регистриран на: Чет Авг 25, 2005 12:00 am
- Местоположение: Горна Оряховица
- Обратна връзка:
Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето
Ние си имаме цял фен клуб на Лада Нива в задния двор .
Имаме две стари ниви и един нов шевролет нива .
Просто си нямате на идея колко ми е трудно да се запазя като здраво и нормално мислещ човек с чувство за дизайн и ...
Голямо е наказание да се ходи на сервиз със един от въпросните танкове , нооооо както някои от колегите казват " Нивата е една голяма мечта ! "
Не ме питаите какво ми е , семейството фенове на Швабските автомобили , шефа и колегите на руските ....
Ужас ви казвам , ужастттттт .....
Имаме две стари ниви и един нов шевролет нива .
Просто си нямате на идея колко ми е трудно да се запазя като здраво и нормално мислещ човек с чувство за дизайн и ...
Голямо е наказание да се ходи на сервиз със един от въпросните танкове , нооооо както някои от колегите казват " Нивата е една голяма мечта ! "
Не ме питаите какво ми е , семейството фенове на Швабските автомобили , шефа и колегите на руските ....
Ужас ви казвам , ужастттттт .....
Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето
Понеже споменавате рали Дакар,там КАМАЗ няма кой да ги бие от години. Колкото до руската техника,мисля че има големи достойнства и предимства.Едно от качествата които ми харесват е,че е дуракоустойчива!
-
- BG Audio Team™
- Мнения: 736
- Регистриран на: Вто Окт 18, 2005 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето
Концепциите на руската автомобилна индустия са отчайващо остарели и назадничави...и това е до ден-днешен!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта