Кратка история на Ком-автомобилостроенето

Тук е мястото за: лампи срещу транзистори,
SE срещу пуш-пул, ЦД срещу винил,
чалга срещу музика, Linux срещу Windows
и каквото още се сетите
Съобщение
Автор
Аватар
Kiril Kirilov
BG Audio Team™
BG Audio Team™
Мнения: 1506
Регистриран на: Пет Юли 30, 2004 12:00 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Кратка история на Ком-автомобилостроенето

#1 Мнение от Kiril Kirilov »

http://www.zazz.bg/play:602525d9

Много весел филм!
Бях забравил колко са добри!

Аватар
Dimitar Atanasov
BG Audio Team™
BG Audio Team™
Мнения: 795
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 1:00 am
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

#2 Мнение от Dimitar Atanasov »

Наистина весело:)
макар и ми се стори малко преднамерено.
Защото мога да направя подобно филмче и за британска кола:
Rover 111. За който през 95 г. с гордост казват, че дизайна е останал непроменен от 1981. Също така това е единствената кола, на която съм виждал зимата предното стъкло да замръзне отвътре и парното да не може да го размрази.:)

Аз като един горд нивовод само ще допълня един стар off-road лаф:
Колкото по-добър джип имаш, толкова по-далече ще ходиш да търсиш трактор.

Ivan Rachev
BG Audio Team™
BG Audio Team™
Мнения: 1914
Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

#3 Мнение от Ivan Rachev »

amitko написа:Наистина весело:)
макар и ми се стори малко преднамерено.
Защото мога да направя подобно филмче и за британска кола:
Rover 111. За който през 95 г. с гордост казват, че дизайна е останал непроменен от 1981. Също така това е единствената кола, на която съм виждал зимата предното стъкло да замръзне отвътре и парното да не може да го размрази.:)

Аз като един горд нивовод само ще допълня един стар off-road лаф:
Колкото по-добър джип имаш, толкова по-далече ще ходиш да търсиш трактор.
... :lol:..тези които са измислили този лаф , явно са от село без телевизия и не гледат Париж Дакар .
Aeroponic-LedGarden
Etheraudio
Metropolis

Аватар
Borislav Stankov
BG Audio Team™
BG Audio Team™
Мнения: 1223
Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

#4 Мнение от Borislav Stankov »

За 28 години Париж-Декар над 40 смъртни случая !!!

Това е най-истинския тест за машини и пилоти.
Естествената тъпота всеки път надминава изкуствения интелект.
Изображение
CHE
Born Ernesto Guevara de la Serna 14 June 1928 Rosario, Argentina.
Executed by a US-trained Bolivian soldiers in La Higuera on 9 October 1967.

http://slackpack.net" onclick="window.open(this.href);return false; - What the Slack!?!

Аватар
Dimitar Atanasov
BG Audio Team™
BG Audio Team™
Мнения: 795
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 1:00 am
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

#5 Мнение от Dimitar Atanasov »

Ivan Rachev написа:... :lol:..тези които са измислили този лаф , явно са от село без телевизия и не гледат Париж Дакар .
Е, за това е лаф де :)
иначе на Париж Дакар (когато беше Париж-Пекин май) минаваха през някакви реублики в Съюза и в единия репортаж даваха как някакъв джип нещо се е счупил, и нещо се суетят около него, в следващия миг от далечината идва един мужик на кон и им предлага да помогне и нещо се навря под колата и чукаше ивестно време и после колата взе че тръгна --- направо изглеждаше като сценка :)

Аватар
Vasil Nikolov
BG Audio Team™
BG Audio Team™
Мнения: 309
Регистриран на: Нед Фев 05, 2006 1:00 am
Местоположение: Plovdiv
Обратна връзка:

#6 Мнение от Vasil Nikolov »


Аватар
Dimitar Atanasov
BG Audio Team™
BG Audio Team™
Мнения: 795
Регистриран на: Чет Яну 13, 2005 1:00 am
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

#7 Мнение от Dimitar Atanasov »

Хе, хе
Затова си купих Нива, а не H2...
Макар че двете са от съвсем раличен клас коли и общото между тях е че нито едното нито другото е джип.

Ivan Rachev
BG Audio Team™
BG Audio Team™
Мнения: 1914
Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

#8 Мнение от Ivan Rachev »

amitko написа:Хе, хе
Затова си купих Нива, а не H2...
Макар че двете са от съвсем раличен клас коли и общото между тях е че нито едното нито другото е джип.
...незнам ти от кога имаш , аз имах 1991 ....определено филмчето е пълна измама , тоя коптор наречен Нива харчи 17-20 точно колкото един 500СЕЛ , затова и не дадоха колко точно измина след Хамъра :D . Местата от където може да мине Хамъра са НЕВЪЗМОЖНИ за нивенцето , съвсем леко подаване на газ щеше да изстреля Хамъра напред а жалката бабуна щеше да е изкъртена :lol: . Нивата се чупи винаги точно в най-важния момент . Завода произвеждаш нива беше купен от американци и първа точка в договора им с руснаците беше да не изплозва нито едно решение и част от нивата в новия модел :lol: . Хубаво е да се изказват хора карали тези машини ,карал съм абсолютно всички марки и модели сувове и офроуд машини , нивата е много далеч назад и много в ляво :wink:
Aeroponic-LedGarden
Etheraudio
Metropolis

Аватар
ivodjima
Търговец
Търговец
Мнения: 260
Регистриран на: Чет Фев 14, 2008 1:00 am
Местоположение: габрово
Обратна връзка:

#9 Мнение от ivodjima »

Четири служебни имам зачислени и въпреки че са нови ми се свива сърцето като вляза да шофирам ,а като изляза съм с леки болки в бъбреците :D

Аватар
grujo
чете
Мнения: 2
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 3:11 pm
Обратна връзка:

Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето

#10 Мнение от grujo »

Тези сцени във филмчето явно са нагласени. Аз в момента карам 30 годишна ЛАДА 1600 и въобще не се давам на по новите автомобили. Вярно, това е автомобил от края на шесдесетте години, погорва повече гориво, не е толкова комфортен, но за българските пътища какъв друг автомобил да използвам?

Аватар
Momchil
има сериозен опит
има сериозен опит
Мнения: 755
Регистриран на: Чет Авг 25, 2005 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица
Обратна връзка:

Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето

#11 Мнение от Momchil »

Ние си имаме цял фен клуб на Лада Нива в задния двор . :rolleyes:
Имаме две стари ниви и един нов шевролет нива .

Просто си нямате на идея колко ми е трудно да се запазя като здраво и нормално мислещ човек с чувство за дизайн и ...
Голямо е наказание да се ходи на сервиз със един от въпросните танкове , нооооо както някои от колегите казват " Нивата е една голяма мечта ! " :smt044 :smt082 :lol: :smt101 :smt033

Не ме питаите какво ми е , семейството фенове на Швабските автомобили , шефа и колегите на руските ....
Ужас ви казвам , ужастттттт .....

триод
чете
Мнения: 4
Регистриран на: Пет Мар 12, 2010 7:27 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето

#12 Мнение от триод »

Понеже споменавате рали Дакар,там КАМАЗ няма кой да ги бие от години. Колкото до руската техника,мисля че има големи достойнства и предимства.Едно от качествата които ми харесват е,че е дуракоустойчива!

Rumen Zografov
BG Audio Team™
BG Audio Team™
Мнения: 736
Регистриран на: Вто Окт 18, 2005 12:00 am
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Кратка история на Ком-автомобилостроенето

#13 Мнение от Rumen Zografov »

Концепциите на руската автомобилна индустия са отчайващо остарели и назадничави...и това е до ден-днешен! :st
Изображение

Публикувай отговор

Обратно към “Flаme wаrs”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта