Слушател написа:
"1-во, Кристъл Метъд не са ми критерий са бас.* Споменах ги просто щото съм ги слушал на система с хорни.
2-ро, слушал съм го на едни от най-добрите такива, според ВАШЕТО мнение. Значи е трябвало да чуя прекрасно не толкова дълбокия им според теб бас
3-то "симфоничната музика и акустичния джаз са жанровете с най-богат динамичен и честотен диапазон" - това не е вярно. Изводът ти след това твое изречение също не е верен.
4-то това, че 10-те юзъра с огромен практически и теоретичен опит са залетяли в тая посока го отдавам на прекрасните среди, динамиката и невероятната сцена, която могат да извадят широколентовите говорители, но това не е достатъчно за доброто пресъздаване на съвременната музика.
Опитах се да покажа една по-трезва гледна точка към възпроизвеждането на музиката. Липсата на технически познания и слушателки опит не ми пречи все пак да чувам нещо и най-вече да преценявам непредубедено какво НЕ чувам. Казах ви го напълно безпристрастно, вие се опитвате да ме накарате да вярвам на думи, не на ушите си.
Липсата на слушателки опит не може да ме накатра да НЕ чуя "разкъртващия тътен" на хорните. Липсата на слушателки опит не може да ме накара да ЧУЯ кутийното звучене на вокалите при същите хорни(четете бързо, че заради тия изречения НЯКОЙ ще ми изтрие паста пак). Така, че все си мисля, че грешката не е в моите уши. Аз съм просто един непредубеден слушател, който би се обзавел и с хорни, стига да не чуя ушевадни недостатъци, както това става за сега. Аз нямам слуха на някои от вас тук - понякога дори не мога да различа вднага качествена мп3-ка от оригинален запис. Все още нямам ухо за перфектното звучене на средите така, както ги описват някои от вас. Но това, което съм чул от една перфектна според вас система, не покрива дори моите непретенциозни критерии за музика по няколко показателя (нека това да не еповод на някои да ми обяснят как на мен ми трябвали само бас и високи). Това ме кара да мисля, че много хора тука са изгубили посоката и вместо перфектния звук, се опитват да намерят перфектните хорни. Логически съм съгласен, с концепцията на Джунджи Кимура за система с възможно най-кратък път на сигнала и с минимално количество детайли, но мисля, че съвременната музика ни кара да имаме по-различни изисквания към колоните от възприетите в тоя форум.
В заключение искам да наблегна, че все още съм непредубеден към всякакви концепции за музикална система. Все още търся и се надявам, че ще намеря такава (за сега по-релистична звукова картина, прозрачност , съчетани с динамика и неограничен честотен обхват, от тези на мойта системка, не съм чувал.).
Ама повече няма да си излагам мнението, че аудиофилите се оказаха неочаквано войнствени личности и не търпят несъгласие
------------
* едни от критериите за бас са ми първите албуми на Amon Tobin - "Bricolage" и "Аdventures In Foam". препоръчвам ги горещо за всички любители на съвременния електронен джаз. "
А каква е твоята системка? Аз също съм непредубедена (и съм на 100% искрена) и ми се иска да схвана за какво говориш, което с обяснения тук във форума каква е и как възпроизвежда звука няма да ми стане ясно. Бих искала да чуя.
Поканих те в къщи http://bgaudio.org/modules.php?name=For ... 46&start=0 защото не си предубеден и би искал да чуеш ниските, за които говори widowmaker. Ако имаш желание и време заповядай.
Интересно ми е също как слушаш музика. Ако този въпрос те затруднява не е нужно да ми отговаряш. Но ако ми отговориш искрено е възможно да си дам логично обяснение как така не си чул ниските, или пък не са ти били достатъчни и най-вече това, което ме шокира най-много как така вокалите са ти звучали кутийно