Страница 2 от 2

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 11:19 am
от D.Kolev
astor написа:Äàéòå äà óòî÷íèì çà êîé òèï äâèãàòåëè ñòàâà íà âúïðîñ çàùîòî ïðè âñåêè å ðàçëè÷íî


òóêà å íîìåðà. èìàìå îáùî 3 âèäà ïðèãîäíè çà òàÿ ðàáîòà.
äðóãîòî íåùî å êîëêî îò òàÿ ìîùíîñò ìîæå äà ñå ïðåíåñå íà ïúòÿ . ïðè áóãàòèòî èìàìå ñïåöèàëíî ðàçðàáîòåíè ãóìè ìèñëÿ íà ìèøåëèí áÿõà.áåç òÿõ òèÿ 1000 êîíÿ è 5 ñòîòèíêè íå ñòðóâàò :lol:

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 11:35 am
от Tisho
astor написа:Тишо не си прав



В смисъл ?

Публикувано на: Пет Мар 23, 2007 11:02 pm
от Nanko Rusev
VITAN написа:www.teslamotors.com :?: :idea:


Изображение

Първа страница

Публикувано на: Съб Мар 24, 2007 4:26 pm
от Gavril Gavrilov
Аз съм на мнение, че скоростта при Вейрона не е неговото най-голямо достойнство. По-скоро е синергията между скорост, поведение на пътя, комфорт, леснота на управлението, и т.н.

Както Иван Рачев каза, има добре тунинговани коли които ще нашорат почти всички супер и хипер коли.
Като прост пример - Top Secret Nissan Skyline 1200bhp. Единствената разлика е, че при тунингования автомобил трябва да знаеш какво правиш иначе влизаш в преразход за съединители. Супер колите са правени за хора, на които дебелината на портофейла и шофьорските умения са в обратна пропорция.

Публикувано на: Съб Мар 24, 2007 6:59 pm
от D.Kolev
Gavril Gavrilov написа:Ñóïåð êîëèòå ñà ïðàâåíè çà õîðà, íà êîèòî äåáåëèíàòà íà ïîðòîôåéëà è øîôüîðñêèòå óìåíèÿ ñà â îáðàòíà ïðîïîðöèÿ.


ïî-ñêîðî ãè ïðàâÿò çà äà ïðåìèíàò ãðàíèöàòà íà âúçìîæíîòî è ïîñëå ãè ïðîäàâàò íà âúïðîñíèòå õîðà :lol:

Публикувано на: Съб Мар 24, 2007 7:09 pm
от Gavril Gavrilov
Като идея, сте прав! Но и там има изблици на посредственост.