Страница 1 от 1

"Проект" А+Б в мост

Публикувано на: Съб Апр 29, 2006 8:06 pm
от joro66
Изображение

Тия дни довърших усилвателя си за суб-а за колата. захранване - +-35 в. мостово свързване, намален ток на покой на А-то до 40 ма. Лоу-пас филтър на 160 хц. Номинална изходна мощност около 200 вт/4ома

Публикувано на: Съб Апр 29, 2006 10:33 pm
от X.Tsvetkov
това Quad 405 ли са???

Публикувано на: Нед Апр 30, 2006 12:26 am
от Teodor Ainadjiev
Изпълнението е ... NO COMMENT ! И тея 40мА ток на покой :?: :!: :?: :!:
Ти погледна ли от обща култура, че ИРФ*** почва да става сравнително
линеен от 30-40мА ток ? Т.е. ако искаш 100мА p-p сигнал, ти трябва поне
130-140мА ток на покой ? Май не си съобразил тва нещо...

Публикувано на: Нед Апр 30, 2006 10:24 am
от joro66
vitekk написа:Изпълнението е ... NO COMMENT ! И тея 40мА ток на покой :?: :!: :?: :!:
Ти погледна ли от обща култура, че ИРФ*** почва да става сравнително
линеен от 30-40мА ток ? Т.е. ако искаш 100мА p-p сигнал, ти трябва поне
130-140мА ток на покой ? Май не си съобразил тва нещо...
В случая не търся линейност и качество а икономичност (на празен ход)и мощност. Това нещо ще работи от 10...200-300хц. А за изпълнението - идеята беше да събера нещо от непотребните работи дето ми се търкалят в къщи, ползвах каквото имах под ръка. не съм се старал. Поради тази причина се спрях и на мост - с по ниско захранване, понеже имам една шепа KD502-да могат да влязат в употреба.

Публикувано на: Нед Апр 30, 2006 10:59 am
от Teodor Ainadjiev
Щом си имал много крайни, защо не ги опаралели по 4-5 на канал и не му
вдигна захранването ? Това за мен е много по-добър вариант, а и се ползват
по-малко компоненти и звука със сигурност е по-добър :)
Вдигни тока на покой, няма да ти пече много на това захранване, че е
много нелинеен мосфета в тази област !

Публикувано на: Нед Апр 30, 2006 11:05 am
от joro66
Там е проблема KD502-те са 60 волтови. А за тока на покой може и да го вдигна, тогава определено ще трябва да сменя малките радиаторчета дето съм ги сложил в момента на А-то. Те и сега греят до около 50 градуса :) Само че това ще вдигне консумацията от акумулатора с около 1.5-2 Амп. на празен ход от което се мъча да избягам :roll:

ток на покой

Публикувано на: Нед Апр 30, 2006 11:43 am
от Goro
Я не вдигай тока, че в колата ако стане пожар е страшно.

Публикувано на: Нед Апр 30, 2006 12:03 pm
от joro66
И аз си мисля да не го вдигам. Не знам дали изобщо ще се усети някаква разлика в звука идващ от багажника с по големия ток на покой.

Публикувано на: Нед Апр 30, 2006 12:08 pm
от Teodor Ainadjiev
Я им намали тока на покой до 0мА, току-виж си направил клас А без ток
на покой :twisted: Че даже и ще свири :)

ток на покой

Публикувано на: Нед Апр 30, 2006 3:07 pm
от Goro
В колата тези нюанси няма да ги усетиш. Но в къщи този режим е недопустим.