шум след свързване на стъпало help
- Fenkiller
- има сериозен опит
- Мнения: 683
- Регистриран на: Чет Авг 18, 2005 12:00 am
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
joro66 написа:Ако усилвателя не е направен като хората - има стабилизация на импулсното но не е разделена галванически с оптрон (т.е. двете намотки на импулсния траф имат галванична връзка) и господ няма да му помогне
Жоро това не е такъв голям проблем.
Човека чува оборотите на двигателя а не шима на импулсното!
Kill with power! DIY ! DIY ! DIY !
- joro66
- има опит
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед Яну 08, 2006 1:00 am
- Местоположение: Бургас
- Обратна връзка:
Fenkiller написа:joro66 написа:Ако усилвателя не е направен като хората - има стабилизация на импулсното но не е разделена галванически с оптрон (т.е. двете намотки на импулсния траф имат галванична връзка) и господ няма да му помогне
Жоро това не е такъв голям проблем.
Човека чува оборотите на двигателя а не шима на импулсното!
Имал съм случаи на галванично неразделено импулсно да се чува и двигателя. Ако е галванично разделено, тогава няма значение от къде се взима силовата маса. Трябва да се провери да не би да се замасява някъде аудио масата (респ. екрана на вх. чинчове) Да не би да замасява някъде на купе или нещо такова. Единственното място което трябва да свързва аудиомасата към масата на цд плеера е чрез тончестотния кабел. Тогава масата на усилвателите е със същия потенциал като на плеера и няма никакви протичащи токове през нея, които да модулират сигнала. Абе причини 1000........
-
- BG Audio Team™
- Мнения: 1914
- Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- dmad
- чете и пита
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто Дек 27, 2005 1:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
,
Масата на аудиокабела не се замасява никъде другаде освен към съответните букси, със сигурност. Ще пробвам с директен кабел към минуса на акумулатора, благодаря на всички за отзивчивостта, после ще пиша какво е станало.
- Tokio
- има известен опит
- Мнения: 179
- Регистриран на: Вто Яну 04, 2005 1:00 am
- Местоположение: Ямбол
- Обратна връзка:
Re: .
dmad написа:Само това ми липсваше мерси за съветите, в събота ако намеря време ще експериментирам, мерси и на "kalmuk " или т.нар. famous, за това че не разбра въпроса, но въпреки това коментира.
За нас въпроса ти е повече от ясен, но ти не можеш да разбиреш какво ти казваме. Това че си свързал масата на стъпалото (усилвателя) към шасито на колата не означава, че е замасено в една точка с JVC-то ти. Усилвателя и стъпалото трябва да взимат маса от ЕДНА ТОЧКА. Разлика в замасяването дори и само от няколко сантиметра вече оказва влияние върху качеството на звука!!!
joro66 написа:Ако усилвателя не е направен като хората - има стабилизация на импулсното но не е разделена галванически с оптрон (т.е. двете намотки на импулсния траф имат галванична връзка) и господ няма да му помогне
Генератора не се чува!
Аз съм с импулсното от Дърт Инструктор и работата е същата.
Ако се прекъсне тук масата май няма да бачка стабилизацията?
http://i.data.bg/08/02/22/822978_orig.jpg
Търся из форума, но не намирам как става с оптрон
- icko
- чете и пита
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пон Фев 25, 2008 1:00 am
- Местоположение: Stara Zagora
- Обратна връзка:
Целия проблем идва както ти казаха от масите. най вероятното от всичко е в това да няма маса на чинчовете на цд-то.Вземаш едно уредче и си ги мерни дали има маса.Има едни кондерчета дето мн често горят в Цд-тата .Ако няма маса замаси ги към масата на цд-то и проблема е решен.
ПП.- Работил съм в монтажния център на Pioneer в Стара Загора и съм видял доста подобни проблеми и решението винаги е в тази проста за изпълнение задачка !!!!
ПП.- Работил съм в монтажния център на Pioneer в Стара Загора и съм видял доста подобни проблеми и решението винаги е в тази проста за изпълнение задачка !!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта