Car Audio. Къде греша?
- gyaurov
- чете и пита
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 1:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Car Audio. Къде греша?
Колата Opel Astra F свиреше прилично преди едни момчета да ме разделят с cd player-a Sony, който ползвах. Реших да не взимам нов касетофон по тая причина и си купих усилвател който наврях под седалката и свързах с Y кабел за джобен mp3 player.
За целта извърших следните манипулации:
1. Пуснах 4 квадрата захранване към усилвателя и баса (активен е) от акумулатора как си му е ред.
2. Заземих с къси кабели
3. Сложих евтин стерео кабел - стерео жак към 2 чинча да дава сигнал на усилвателя (мисля тука почна мизерията)
4. Удължих оригиналните кабели на колата с 2х1.5 метра многожилни, двойни с прозрачна изолация 1.5 мм2.
Сега като засиля музиката понякога свири, понякога изцяло гасне звука, понякога се получават пикове мисля че се казват - едни такива високочестотни неприятни подсвирквания и пак изчезва звука.
Проблемите от които смятам, че мога да страдам са:
1. У кабела да е много зле или конекторите му.
2. Двата кабела които правят връзката между оригиналните жици и ампа (виж горе т. 4) са пуснати общо взето успоредно под централната конзола за да влязат под седалката.
2.1. Могат ли да си правят интерференции един на друг и от това да се скапва?
2.2. Мога ли да направя екран на единия с фолио или жица и как по-точно?
3. Плейъра или усилвателя може да се гаври ама това не ми се вярва.
4. Предложете вие откъде се скапва работата, щото аз се изчерпах
Ще бъда много благодарен, ако някой ме насочи какво да правя.
За целта извърших следните манипулации:
1. Пуснах 4 квадрата захранване към усилвателя и баса (активен е) от акумулатора как си му е ред.
2. Заземих с къси кабели
3. Сложих евтин стерео кабел - стерео жак към 2 чинча да дава сигнал на усилвателя (мисля тука почна мизерията)
4. Удължих оригиналните кабели на колата с 2х1.5 метра многожилни, двойни с прозрачна изолация 1.5 мм2.
Сега като засиля музиката понякога свири, понякога изцяло гасне звука, понякога се получават пикове мисля че се казват - едни такива високочестотни неприятни подсвирквания и пак изчезва звука.
Проблемите от които смятам, че мога да страдам са:
1. У кабела да е много зле или конекторите му.
2. Двата кабела които правят връзката между оригиналните жици и ампа (виж горе т. 4) са пуснати общо взето успоредно под централната конзола за да влязат под седалката.
2.1. Могат ли да си правят интерференции един на друг и от това да се скапва?
2.2. Мога ли да направя екран на единия с фолио или жица и как по-точно?
3. Плейъра или усилвателя може да се гаври ама това не ми се вярва.
4. Предложете вие откъде се скапва работата, щото аз се изчерпах
Ще бъда много благодарен, ако някой ме насочи какво да правя.
- rusnache
- има известен опит
- Мнения: 153
- Регистриран на: Съб Юли 14, 2007 12:00 am
- Местоположение: Софията
- Обратна връзка:
Значи, по-лесно ми е да ти обясня какво да направиш.
Отиди в някой кар аудио магазин, може и някой от технотата ис и купи чинч - чинч кабел. Не за 10лв., за 30 е добре. После си купи преходник чинч към стерео. Не удължавай никакви сигнални кабели. Никога не си купувай кабели от пазара. С 40лв нема да станеш по-беден, но пък нервите добре може да си скъсаш ако решиш да ги спестиш.
А и неразбрах как активен бас влезна под седалката и как от него извади сигнал за останалите говорители в колата.
Отиди в някой кар аудио магазин, може и някой от технотата ис и купи чинч - чинч кабел. Не за 10лв., за 30 е добре. После си купи преходник чинч към стерео. Не удължавай никакви сигнални кабели. Никога не си купувай кабели от пазара. С 40лв нема да станеш по-беден, но пък нервите добре може да си скъсаш ако решиш да ги спестиш.
А и неразбрах как активен бас влезна под седалката и как от него извади сигнал за останалите говорители в колата.
- gyaurov
- чете и пита
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 1:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Чинчовите кабели ОК благодаря ама 30 кинта за половин метър връзка в старата ръжда не ми е оферта Просто не ми се дават още пари за тая кола щото води до пристрастяване, а свястното автоаудио си е голяма пара - най-малкото започва с по-хубава кола . Ще видя как мога да подобря нещата. Не може ли да мина с два чинча, стерео кабел и поене?
За съжаление не мога да избегна удължаването. Усилвател блаупункт 2х100 трудно ще навра в мястото за касетофона. Мислех, че като сложа по-дебели кабели няма да има проблеми. Оригиналните на астрата ми се виждат към 0.5 мм2.
Относно разположението баса си е в багажика и взима сигнал от задната колона, а усилвателя е под пасажерската седалка. Двете са успоредни свързани с 4 квадрата захранване за акумулатора.
За съжаление не мога да избегна удължаването. Усилвател блаупункт 2х100 трудно ще навра в мястото за касетофона. Мислех, че като сложа по-дебели кабели няма да има проблеми. Оригиналните на астрата ми се виждат към 0.5 мм2.
Относно разположението баса си е в багажика и взима сигнал от задната колона, а усилвателя е под пасажерската седалка. Двете са успоредни свързани с 4 квадрата захранване за акумулатора.
- gyaurov
- чете и пита
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 1:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
kromuilis написа:И аз мисля, че е от чинчовете. Пък и най-лесно е да вземеш едни нови и да провериш. Продават в безистена под колоните на Пиротска нагоре по стълбите, само трябва да уточниш, че искаш от по-скъпите, по-дебели кабели стереожак на чинчове. Мисля, че струваха около 4-5лв.
точно оттам си напазарувах ама тогава имаха само неква жица за кинта и петдесет
4-5 лева е добра оферта за моята фирма мерси
- Stanislav Bratanov
- има опит
- Мнения: 338
- Регистриран на: Сря Фев 08, 2006 1:00 am
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта