Мощност на автоамп в бридж ?

Модератори: guitman, DLS

Съобщение
Автор
Аватар
Tokio
има известен опит
има известен опит
Мнения: 179
Регистриран на: Вто Яну 04, 2005 1:00 am
Местоположение: Ямбол
Обратна връзка:

#16 Мнение от Tokio »

gps написа:От чисто практическа гледна точка мостовото свързване разумните хора го ползват за да облекчат работата на усилвателя-вместо да натоварват до крайност поотделно всеки канал просто натоварват с далеч по-малка мощност двата заедно при бридж :wink: Целта е не да се вдигне изходната мощност при бридж а да се извади същата но без ексцесии за стъпалата :D На който не му е достатъчна мощноста на всеки канал поотделно и иска чрез бридж да изцеди повече-защо просто не вземе по-мощен амп???
Защото по-мощните усилватели струват повече :lol:
На теория разбрах как стоят нещата, но на практика..... някой правил ли е подобни измервания?

Аватар
joro66
има опит
има опит
Мнения: 364
Регистриран на: Нед Яну 08, 2006 1:00 am
Местоположение: Бургас
Обратна връзка:

#17 Мнение от joro66 »

На практика аз съм правил нещо подобно, но за да си "вържа гащите" за да не пртоваря захранването и крайните транзистори понеже товара остана 4 ома, намалих изходното напрежение на импулсното - 0т 45 на рамо на 35 волта. Така се облекчават крайните откъм разсейвана мощност. Общо нарастване на изходната мощност - около 2.5 пъти.

Публикувай отговор

Обратно към “CAR AMPLIFIERS”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост