Озвучение Корса Б
- Marian Lozev
- BG Audio Team™
- Мнения: 1533
- Регистриран на: Нед Яну 23, 2005 1:00 am
- Местоположение: София, Парк "Света Тройца"
- Обратна връзка:
.....добрия саунд във вратите е незамени комбиниран с ненатрапчиво субче ..... ....... всичко друго е маскарад.
Open: http://uslugi.rent.bg/zabavlenie-zavede ... enec-3662/" onclick="window.open(this.href);return false;
Някои хора си мият чиниите преди формите на живот, развили се върху тях, да открият колелото.
Работно време 07:00/00:00 0885 255 233 Skype: qno_zloo
Някои хора си мият чиниите преди формите на живот, развили се върху тях, да открият колелото.
Работно време 07:00/00:00 0885 255 233 Skype: qno_zloo
- Jivko Jelev
- има известен опит
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пон Мар 06, 2006 1:00 am
- Местоположение: Карнобат
- Обратна връзка:
- gyaurov
- чете и пита
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 1:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Като собственик на астра Ф мога да кажа, че най-голямото подобрение е сменянето на заводския касетофон с някакво ЦД. Това виждам си го направил. Ако искаш да подобряваш след това сменяш предната линия. Самият производител там е сложил компонентна система, защото това е най-важната част от колоните в една кола, въпреки че всеки гледа да сложи едни елипси отзад на кората. Сега се возих във Волво С60 на един приятел и кво... свири отзад. Субът в багажника е голямо подобрение на ниските - най-малкото защото най-големия бас в корсата ще е 13 сантиметра в предната врата.
Евентуално можеш да смениш предната линия, а старата вместо да изхвърляш да сложиш някъде другаде. В астрата има едни джобове отстрани на задната седалка, които може и да станат. В корса знам ли. Общо взето гледай да не си режеш кората. Не е съвсем лесно да го направиш сам свястно. Сложи ги в някакви затворени обеми пък дори и да ги местиш от време на време или скриваш под седалките или в багажника. Пищялките можеш да инсталираш за задните слушатели както е например в астра Г.
Каква предни линия ще си купиш зависи най-вече от твоите пари. Моето мнение е, че караме прекалено елементарни коли, за да инвестираме в музика. Аз скоро си купих 2 говорителя фостекс - направих си хорни за вкъщи и трябва да ти кажа, че кефът е много по-голям. Може би колата ти е прясно закупена и си мераклия да я подобряваш, но единственото нужно за нея е да я поддържаш технически изправна и чиста.
Ако смяташ, че графа "тунинг" в бюджета е по-добра от графа "нова кола" слагай музики и тн.
Евентуално можеш да смениш предната линия, а старата вместо да изхвърляш да сложиш някъде другаде. В астрата има едни джобове отстрани на задната седалка, които може и да станат. В корса знам ли. Общо взето гледай да не си режеш кората. Не е съвсем лесно да го направиш сам свястно. Сложи ги в някакви затворени обеми пък дори и да ги местиш от време на време или скриваш под седалките или в багажника. Пищялките можеш да инсталираш за задните слушатели както е например в астра Г.
Каква предни линия ще си купиш зависи най-вече от твоите пари. Моето мнение е, че караме прекалено елементарни коли, за да инвестираме в музика. Аз скоро си купих 2 говорителя фостекс - направих си хорни за вкъщи и трябва да ти кажа, че кефът е много по-голям. Може би колата ти е прясно закупена и си мераклия да я подобряваш, но единственото нужно за нея е да я поддържаш технически изправна и чиста.
Ако смяташ, че графа "тунинг" в бюджета е по-добра от графа "нова кола" слагай музики и тн.
-
- BG Audio Team™
- Мнения: 736
- Регистриран на: Вто Окт 18, 2005 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
И какви точно са пречките да си сваля аудиото от старата кола и да си го монтирам на новата? Ако инвестицията е по-сериозна, тя е еднократна (или поне за голям период от време).gyaurov написа:... Моето мнение е, че караме прекалено елементарни коли, за да инвестираме в музика. Аз скоро си купих 2 говорителя фостекс - направих си хорни за вкъщи и трябва да ти кажа, че кефът е много по-голям. Може би колата ти е прясно закупена и си мераклия да я подобряваш, но единственото нужно за нея е да я поддържаш технически изправна и чиста.
Ако смяташ, че графа "тунинг" в бюджета е по-добра от графа "нова кола" слагай музики и тн.
- gyaurov
- чете и пита
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 1:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
@Rumen Zografov
Ако ти се занимава нямаш никаква пречка да разглабяш и сглабяш колкото си искаш. В последствие можеш да имаш разни проблеми от сорта:
1. Новата ти кола е с 16 сантиметрови говорители отпред, а супер говорителите от Корсата са 13. Ще махнеш 16-ката и ще сложиш 13?
2. Някой вече се е погрижил за аудиото на новата ти кола и цялото занимание става безсмислено. Остава ти да си продадеш инвестицията за 2 пъти по-малко пари.
3. В случая с елипсите как няма да ти е жал да резнеш кората на твоята нова лачена кола?
И най-вече колко искаш да инвестираш в една кола на 10-15 години, която струва 3000 лева? 100% разни части от купето й дрънчат по дупките. Самото окачване на опела е шумно. Като караш с 120 шумът в колата е толкова силен, че ако го заглушиш с музика ще те заболи главата след половин час. Струва ли си на тая кола да сложиш предна линия, която ще чуваш добре само когато си спрял за 1000 лева, с идеята да я слушаш доживот на други по-добри коли?
Все пак всичко зависи от това колко те влече.
Ако ти се занимава нямаш никаква пречка да разглабяш и сглабяш колкото си искаш. В последствие можеш да имаш разни проблеми от сорта:
1. Новата ти кола е с 16 сантиметрови говорители отпред, а супер говорителите от Корсата са 13. Ще махнеш 16-ката и ще сложиш 13?
2. Някой вече се е погрижил за аудиото на новата ти кола и цялото занимание става безсмислено. Остава ти да си продадеш инвестицията за 2 пъти по-малко пари.
3. В случая с елипсите как няма да ти е жал да резнеш кората на твоята нова лачена кола?
И най-вече колко искаш да инвестираш в една кола на 10-15 години, която струва 3000 лева? 100% разни части от купето й дрънчат по дупките. Самото окачване на опела е шумно. Като караш с 120 шумът в колата е толкова силен, че ако го заглушиш с музика ще те заболи главата след половин час. Струва ли си на тая кола да сложиш предна линия, която ще чуваш добре само когато си спрял за 1000 лева, с идеята да я слушаш доживот на други по-добри коли?
Все пак всичко зависи от това колко те влече.
- DLS
- трупа сериозен опит
- Мнения: 477
- Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 1:00 am
- Местоположение: Пловдив
- Обратна връзка:
@gyaurov странни доводи споделяш с нас....но в крайна сметка дали ще се прави колата както трябва би трябвало да зависи от решението на собственика, който от тази тема се очаква да стане наясно какво може и какво не може да се направи и съответно какво да очаква.
Най-големия проблем, е че даже при желание и леко по-висок бюджет с предната линия нещата не са толкова прости. Няма 13см говорители на пазара, който да извадящ що годе адекватен мидбас при монтаж на оригиналните места. При много от моделите, които изобщо биха свършили някаква работа ще има и проблем с монтажа в дълбочина. Без външен усилвател работата е почти безнадеждна.
Най-лесното решение е наистина да се сложат комлект елипси колкото и неправилно и неестествено е да се слуша така. Но поне ще има някакъв бас в звученето.
Като се замисля, ако е моя колата, бих направил компромис като си купя едни комплект DLS C5 за 219лв....
Най-големия проблем, е че даже при желание и леко по-висок бюджет с предната линия нещата не са толкова прости. Няма 13см говорители на пазара, който да извадящ що годе адекватен мидбас при монтаж на оригиналните места. При много от моделите, които изобщо биха свършили някаква работа ще има и проблем с монтажа в дълбочина. Без външен усилвател работата е почти безнадеждна.
Най-лесното решение е наистина да се сложат комлект елипси колкото и неправилно и неестествено е да се слуша така. Но поне ще има някакъв бас в звученето.
Като се замисля, ако е моя колата, бих направил компромис като си купя едни комплект DLS C5 за 219лв....
- DLS
- трупа сериозен опит
- Мнения: 477
- Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 1:00 am
- Местоположение: Пловдив
- Обратна връзка:
Aми ако запълването на дупките е много важен момент, то тогава изгора ти е ясен - 269 са най-добрия модел на dls като цена/качество.
Ако решиш все пак да се захванеш само с предната линия, има вариант да монтираш 2 мидбаса R6 и да ги комбинираш с подходящи текстилни високи така че да се впишат в бюджета ти. Голямото ''но'' тук е че най-вероятно дълбочината на оригиналните монтажни гнезда няма да е достатъчна. В такъв слyчай единствения ти вариант е да се сдобиеш с едни C6, но цената им е около 250лв, което е доста над цената на елипсите.
Най-добре е ти да си решиш какво искаш да слушаш, плюсовете и минусите на двата вариата мисля, че са ти ясни
Ако решиш все пак да се захванеш само с предната линия, има вариант да монтираш 2 мидбаса R6 и да ги комбинираш с подходящи текстилни високи така че да се впишат в бюджета ти. Голямото ''но'' тук е че най-вероятно дълбочината на оригиналните монтажни гнезда няма да е достатъчна. В такъв слyчай единствения ти вариант е да се сдобиеш с едни C6, но цената им е около 250лв, което е доста над цената на елипсите.
Най-добре е ти да си решиш какво искаш да слушаш, плюсовете и минусите на двата вариата мисля, че са ти ясни
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта