Страница 1 от 1
áàñîâå
Публикувано на: Съб Авг 27, 2005 11:16 am
от AdsBot [Google]
êàêâà å ðàçëèêàòà ìåæäó åäíîíàìîòú÷íè è äâóíàìîòó÷íè áàñîâå?è êîè ñà ïî-äîáðè â çâó÷åíåòî?
Публикувано на: Съб Авг 27, 2005 1:26 pm
от Daniel Petrov
Широколентовите :Р
Естествено, че тия с една намотка!
Говорим за един и същ ценови клас!
Публикувано на: Нед Авг 28, 2005 12:42 am
от JAVKA
Двунамотачните май ги позлват повече за кола..май заради това,че повечето усилватели са двуканални или нямат мостов режим и да може да се изпозлва повече мощност
Публикувано на: Нед Авг 28, 2005 10:02 am
от gps
Единственото предимство на двувходовите е ако ги вържеш паралел входовете-вдига се чувствителноста,променя се Qts но стъпалото трябва да може да работи на нисък импеданс(при някои модели двувходови при паралел импеданса е 1,7-1,9 ома!!!).Използването като на всеки вход се подава сигнал от отделен канал на усилвателя е компромис-да не се правят 2 кутии но иначе някакво предимство при звука няма.
Публикувано на: Нед Авг 28, 2005 11:28 am
от Dreamer
а защо се променя чувствителността? не е ли защото на същото напрежение се доставя повече мощност заради по-малкото съпротивление. т.е. ако аз ги вържа последователно и дигна напрежението 4 пъти, пак ще имам същата чувствителност (върху двата говорителя се отделя същата мощност както и при успоредно свързване). тогава коя чувствителност по-точно се дига?
Публикувано на: Нед Авг 28, 2005 3:58 pm
от gps
Има тема в loudspeaker diy -виж там постовете и ако трябва пиши.