Ivelin Braikov написа:
И двата са с по-малък диаметър от високочестотния конус, закачени са навътре и стърчат (сравнително) малко пред него .... долу горе нищо общо с това при Рулит. При него супер много ме кефи дизайна, особено на стърчащата шпилка
Ivelin Braikov написа:
В случая стърчащата шпилка, освен това че позволява настройка на разпръсквателя, ("портокала" )Nanko Rusev написа:...особено на стърчащата шпилка
Казвате къде и кога, а бирата е от менvelinski написа:Намаляват насочеността на високите честоти, хитро!
Пробвано е вече с доста материали, има ушевадна промяна в звученето, за съжаление в негативна посока (това е само мое мнение). Като гледам снимките, предполагам, че Рулит е ползвал стиропор/фибран, с който също съм пробвал. Интересно ми е да чуя новите му говорители с негова хартия, но мисля, че няма да се впечатля особено. Като гледам на какви пари свършват търговете му, май не само аз съм на това мнение Съмнявам се, че може да бъде направена по-добра хартиена каша от тази на Телефункен/Сименс, най-малкото пък от манифактура като неговата.velinski написа:Нищо не убива според мен. Би убило, ако топката е за тенис на корт
al_bundy316 написа: Съмнявам се, че може да бъде направена по-добра хартиена каша от тази на Телефункен/Сименс, най-малкото пък от манифактура като неговата.
След 1941 Siemens и Klangfilm на практика са една компания и драйверите на Klangfilm са изработени в заводите на Siemens.al_bundy316 написа:Телефункен, Сименс, Клангфилм
Дори руснаците не са намерили рецептата за хартията (според историите на Лихницкий) - почти цялата техническа информация на заводите Telefunken и Siemens е била унищожена (или укрита в чужбина) преди нахлуването на руснаците в Германия. Иначе сега щяхме да имаме уникални руски драйвери и руски реплики на AD1 и RE604, ама за съжаление нямаме.Audiomaster написа:Полша граничи с Германия, колко му е да си откраднат рецептата
Надявай се... Пълно е било с ентусиасти-аудиофили, които гладни, боси и с избити семейства са искали да гепят рецептата на кашатаAudiomaster написа:дори и самите немци да са измислили най-ултимейт подходящата рецепта за хартиена каша за мембрани, не са я опазили на 100% и тя се е размножила у доста енусиасти по света още тогава.
Какво пречи?al_bundy316 написа:Съмнявам се, че може да бъде направена по-добра хартиена каша от тази на Телефункен/Сименс, най-малкото пък от манифактура като неговата.
Радвам се да видя във форума хора, които са успели да чуят всички английски и американски говорители.al_bundy316 написа:Имах възможност да го чуя преди време, според мен това е най-добрият от американските говорители, но това не значи, че става за нещо С английските говорители положението е подобно.
Начина на пресоване е едно от най-важните условия за добър звук (казвал съм го из другите форуми), но не и най-важното. Добрият говорител трябва да притежава съвкупност от точно определени качества, всичко друго е компромис. Това е говорител на Телефункен от златния им период, който няма шанс да зазвучи добре, каквито и модове да му се направят. Поради простата причина, че мембраната му е двустранно пресована, по най-неправилния начин:Audiomaster написа:Ами наскоро се наложи да обработвам един полски нискочестотен Tonsil от старите, мембраната му е от хартия и е едно към едно с подобна телефункенска (ТФ) , сравних ги директно, само при полската, понеже става дума за бас все пак, не широколентов, дебелината на мембраната бе малко по-голяма и с леко зелен оттенък, като на едни други с марка Saba. И по-слабо пресована от ТФ и Кланфилм(КФ), макар че от последните има какви ли не разновидности. На допир има същата бархетна мекота като телефункенските по-слабо пресовани мембрани.
Именно затова дискретно те посъветвах да се въздържаш от генерални обобщения.al_bundy316 написа: Всичко това е мое мнение така че, ако някой не е съгласен, нямам нищо против.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта