Страница 3 от 3

Публикувано на: Чет Яну 18, 2007 4:06 pm
от Vladimir

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 6:59 pm
от compound
PASSAT 4 ИЛИ 5 НО КОМБИ Е КОЛАТА ЗА МУЗИКА!!! 8)

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 9:22 pm
от DLS
compound написа:PASSAT 4 ИЛИ 5 НО КОМБИ Е КОЛАТА ЗА МУЗИКА!!! 8)


Ами! :lol: Защо така?

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 10:02 am
от Ivo_Hristev
Защото има къде да се товарят супер-куфари.

Публикувано на: Чет Апр 05, 2007 9:06 am
от Momchil
Моите уважения към фирмата която се занимава с тези неща ,но въпреки неограничените възможности които имат тези момчета ( говорители,кабели, китове, изолации, плоскости и ,.......) има много неща които ме дразнят по завършека, замисълът , самото опроводяване, разпределението на отделните елементи и удобството!
За три години бачка-не във мизерията съм видял както красиви така и адски грозни неща . Виждам ,че в българия все пак има много таланти .
Но аз бих предпочел да си направя с подръчни материали сам моето озвучение. Не ме плаши това , че ще си потроша колата , а че като се знам сигурно ще изпипвам всеки детайл до максимум . Може и да отиде година две .
Моят съвет ,е че истинската музика си има място , а според мен то не е в колата !
Това което се опитват да постигнат много хора в колата си е повече болест без лек.
Не е важно с колко средства разполагаш , а как ще ги "нарисуваш" в едно цяло!
Поздрави : Момчил

Публикувано на: Чет Апр 05, 2007 10:37 am
от DLS
Истина е, че автомобила никога няма да свири като нормална
стая, но все пак удоволствието, което получаваш от системата
слушайки на дълък път или особено вечер не може да се замени
със слушането на домашната уредба. Освен това седнал вкъщи в
креслото на тихо и карайки си колата човек естествено би си поставил
съвсем различни изисквания за това, което чува.
Друг фактор, който не се споменава много е, че колите с добро аудио
се броят на пръсти и съм сигурен, че много от хората изказали мнение
по-горе дори не са слушали качествено озвучена кола.

Публикувано на: Вто Фев 05, 2008 3:18 pm
от gyaurov
Един познат каза: "Кво ме боли, че са мп3-ки кат ги слушам в колата?" Той беше разбрал истината.

А за колата определено голяма и луксозна. В новите слагат по десетина говорителя. В някои и буфери. Инженерите би трябвало да са ги сметнали, така че да не се получават големи гаври. Тъйче колкото по-хубава колата - толкова по-хубава и музиката (тука изключваме разните резачки - там не залагат точно на комфорт производителите) Ако колата е стара си струва единствено да смениш касет плейъра според мен. Другото е манячене. Пък за тия парички си правиш нещо хубаво вкъщи. :)

Публикувано на: Вто Фев 05, 2008 4:36 pm
от Stilian Andonov
DLS написа:...все пак удоволствието, което получаваш от системата
слушайки на дълък път


... не компенсира и наполовина раздразнението от факта че в багажника на моето комби не мога да събера едно 20" детско колело за да го закарам от "Княжево" до "Южния парк".

Причината е в това че хората до толкоз са се постарали ( http://www.bose.co.uk/GB/Images/Lancia_ ... 6-6186.pdf ) да направят автомобила на "дискотека", че старият ми Нисан Съни имаше повече място отзад. В разработената и оборудвана от Bose, Lancia от ляво са отделенията за навигация, компакт диск changer, дори и допълнително шкафче за дискове, а от дясно subwoofer и не знам какви още чудеса. Та резултатът е един комби автомобил, който наистина е удоволствие да се кара вечер на дълъг път, но не дай си боже да трябва да качиш 4 сака или детско колело.
Според мен в желанието си да "накичим" максимално превозното си средство, от време на време забравяме основното му предназначение - да ни върши добра работа, когато е необходимо.

Публикувано на: Вто Фев 05, 2008 6:19 pm
от DLS
@sken прав си за себе си, но тук обсъждаме явно само едната страна на нещата. Понеже говорим за багажното отделение, без значение комби или седан ли е колата може да се направи суб изискващ 25л затворен обем, който да звучи класно и напълно задоволително.
Идеята ми е, че кола която не е наблъскана заводски със всякакви електоники, суб системи и ''жабки'' в багазника може да се озвучи повече от прилично като това почти няма да се отрази на вместимостта на багазника.
А докато сме на темата, не трябва ли да се дразним още повече на газовите или недай си боже метанови бутилки отзад?

Публикувано на: Вто Фев 05, 2008 8:03 pm
от Zlatan Kitanov
Достатъчна ми е заводската система в колата. Не съм слушал наистина хубав звук в кола, но смятам, че вложените усилия многократно ще надвишават предполагаемия резултат. Друг вариант са два широколентови говорителя - и толкова, без туби, коловози, локомотиви и други подобни.

Публикувано на: Вто Фев 05, 2008 8:46 pm
от Stilian Andonov
Защо го направих предния пост! Имам един приятел, който си купи преди 3-4 години Ситроен ZX за 1200 франка и после даде 1600 евро за да окичи колицата с последните идиотщини на фирми като Pioneer, Magnat и Boshman. Същия човек слушаше в къщи мр3 от рисиивър и тонколони с продрани мембрани.
Та идеята ми е, че има смисъл от инвестиция в аудио на автомобила, ако това аудио е примерно на стойност 10-тина процента от стойността на колата. Иначе е малко смешно и говори за поизместени приоритети.
Разбира се че това е само мое субективно мнение и ако зависи от мен бих предпочел да инвестирам тези пари в домашното си аудио.

Поздрави!