на система от краен брой палави топчета, пвц тръби и др.
http://www.metacafe.com/f/upgrade_flash.swf?itemID=178495&fp=http://www.metacafe.com/f/fp_embed.swf
Представяте ли си колко инженерен труд трябва, за да се реализира тфа...в началото ми изглеждаше истинско, но после видях че е аниме и се успокоих
Oптимално управление
- Evelina Milusheva
- BG Audio Team™
- Мнения: 374
- Регистриран на: Вто Апр 04, 2006 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Oптимално управление
lyrical hardcore
-
- BG Audio Team™
- Мнения: 736
- Регистриран на: Вто Окт 18, 2005 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- Evelina Milusheva
- BG Audio Team™
- Мнения: 374
- Регистриран на: Вто Апр 04, 2006 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- Demiurg
- трупа сериозен опит
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет Дек 09, 2004 1:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Rumen Zografov написа:Хитро,ама можеше да се барне още малко анимацията
Това беше демо на Ати, преди 2-3 години. Анимацията трудно може да се барне повече, щото е правена като динамична симулация. Сметни пък там колко бачкане е, да накарат тия топчета да падат точно където трябва, само с настройване на тегла и сили !!!
Може би имаш предвид да изглежда по- реалистично - да се барнат материалите и рендеринга, ама това е правено да е realtime, не е рендер !!!! Нещо като 3DMark- филмчетата е - не е рендвано предварително, а видеокартата на момента ги смята !!! И като такова е КУЛТ !!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта