Здравейте, ей на регистрирах се преди няколко седмици, очарован съм от ентусиазма ви, честно казано и аз съм малко или много неосъзнат и нешлифован аудиофил (или просто търпимостта ми е в повече), та май се оказах на правилното място.
Та едничката ми цел да се регистрирам, беше че исках просто звука в колата ми да спре да попръцва когато музиката е усилена, и съответно търся съвет.
Като едно добро начало си записах по-висококачествена музика, която по възможност не е минавала през обработка и тн. Кривенето стана почти незабележимо, но все пак не е точно това което искам.
Та да започнем и с техническата част, колицата е БМВ Е32 735и, с тотално оригинално озвучаване, на което аз поне държа, поне откъм касетофон защото се връзва с цялостната визия на таблото, пък и не мисля че е толкова лош - Бекер БЕ-1801.
Самия касетофон е отделно от тунера като тунера до колкото виждам с предусилвателя са максимално близо до самия усилвател, като връзката е чрез кабел много подобен на този на чейнджъра. Усилвателя е оригинален, като подмених стария Phillips със друг оригинален Блаупункт, и разлика се усети. (е има опцията и за Хармън-Кардън усилвател но трудно се намира)
Колоните са 10, като имаме предна линия от 2х3 говорителя, и задна от 2х2 говорителя. Обмислям да ги сменям с говорители Визатон, тъй като на доста места прочетох добри думи за тях, а и като че ли те са единствените на прилични цени които са хартиени.
Настоящите НЧ говорители са вградени в добре изолирани ниши, като предните НЧ говорители имат вата която ги оплътняват, освен изолацията на купето. Задните НЧ говорители лежат в пластмасови тела, които оплътняват звука, но все ми се струва че може да се направи някаква интервенция, като полагане на вата в тези тела или нещо от сорта, което да оплътни още баса.
СЧ говорителите отпред са монтирани на таблото и отзад на кората до басовите, като имат малки легла в които лежат, а ВЧ говорителите са на вратите.
До тук обмислям покупката на изцяло нови говорители, като питането е кои какви да бъдат, конкретно.
Окабеляването е самостоятелно за всеки един говорител, като кабелите усукани двойки. Евентуално обмислям подмяната им с ширмовани кабели или нещо от сорта, поради липсата на идея какви да са търся препоръка.
Като цяло споделете мнение как да подобря качеството на звука, защото знам че самата кола има поле за развитие в това отношение, без да се правят адски модификации. И все пак не се гони идеален звук, а такъв който да впечатли средностатистическия човек, просто защото колата не е мястото за това.
И накрая едно лично впечатление - откакто колата е със двойни стъкла звука е осезаемо по-добър и с по-плътни баси.
Размисли и страсти за озвучаване на колата
-
- чете и пита
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря Апр 20, 2011 1:04 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
-
- има сериозен опит
- Мнения: 129
- Регистриран на: Съб Окт 16, 2010 1:26 pm
- Местоположение: около София
- Обратна връзка:
Re: Размисли и страсти за озвучаване на колата
Дай бюджет, но с оригиналния плеър не очаквай чудеса.
Помисли за изолация на вратите, доста подобрява звука.
За предна линия си харесай някоя трилентова компонентна система. Има читави на Фокал и ДЛС, но вече зависи от бюджета.
Гледам Hertz HSK 163 е на добра цена, най- добре е да ги чуеш някъде.
Аз слушам Focal Polyglas 165V2E. Имат добри среди и мидбаси, високите са малко метални и звънтящи, но на някой хора им харесват.
Помисли за изолация на вратите, доста подобрява звука.
За предна линия си харесай някоя трилентова компонентна система. Има читави на Фокал и ДЛС, но вече зависи от бюджета.
Гледам Hertz HSK 163 е на добра цена, най- добре е да ги чуеш някъде.
Аз слушам Focal Polyglas 165V2E. Имат добри среди и мидбаси, високите са малко метални и звънтящи, но на някой хора им харесват.
One speaker to rule them all.
-
- чете и пита
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря Апр 20, 2011 1:04 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Размисли и страсти за озвучаване на колата
Еми бюджет не съм обмислял изобщо тъй като всичко си върви полека във времето.
По-принцип не смятам да сменям нещо кой знае какво по музиката, просто искам да подменя заводските хартии с нещо малко по новичко, и до там, не чакам чудеса, и тн, за това казах че колата не е просто мястото за идеална музика.
А за изолацията смятам че това е една изключително добре изолирана кола, въпреки че все пак обмислям покупката на някакви самолепящи се дунапрени или от сорта, които да се поставят в-у ламарината, както облепяне на вътрешния профил на вратата с оригиналните изолации. Иначе както споменах си има двойни стъкла които правят осезаема разлика в цялостния шумов фон
По-принцип не смятам да сменям нещо кой знае какво по музиката, просто искам да подменя заводските хартии с нещо малко по новичко, и до там, не чакам чудеса, и тн, за това казах че колата не е просто мястото за идеална музика.
А за изолацията смятам че това е една изключително добре изолирана кола, въпреки че все пак обмислям покупката на някакви самолепящи се дунапрени или от сорта, които да се поставят в-у ламарината, както облепяне на вътрешния профил на вратата с оригиналните изолации. Иначе както споменах си има двойни стъкла които правят осезаема разлика в цялостния шумов фон
- Borislav Stankov
- BG Audio Team™
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Размисли и страсти за озвучаване на колата
хартията е един от най-добрите материали за мембрана на говорител, разбира се зависи от хартията.
Моят съвет е преди да смениш заводските говорители се срещни с Аспарух Желязков примерно и виж той какво може да направи за теб.
Аспарух Желязков (0887-960-009)
Моят съвет е преди да смениш заводските говорители се срещни с Аспарух Желязков примерно и виж той какво може да направи за теб.
Аспарух Желязков (0887-960-009)
Естествената тъпота всеки път надминава изкуствения интелект.
CHE
Born Ernesto Guevara de la Serna 14 June 1928 Rosario, Argentina.
Executed by a US-trained Bolivian soldiers in La Higuera on 9 October 1967.
http://slackpack.net" onclick="window.open(this.href);return false; - What the Slack!?!
CHE
Born Ernesto Guevara de la Serna 14 June 1928 Rosario, Argentina.
Executed by a US-trained Bolivian soldiers in La Higuera on 9 October 1967.
http://slackpack.net" onclick="window.open(this.href);return false; - What the Slack!?!
-
- чете и пита
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря Апр 20, 2011 1:04 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Размисли и страсти за озвучаване на колата
Понеже съм нов, какво визираш да направи Аспарух Желязков за мен, да ми предложи нещо цялостно, ремонт и реновиране на настоящите говорители или просто нови говорители ?
От модератора: Не се отговаря с този бутон! Прочети правилата!
Извинявам се
От модератора: Не се отговаря с този бутон! Прочети правилата!
Извинявам се
- Borislav Stankov
- BG Audio Team™
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Сря Авг 04, 2004 12:00 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Размисли и страсти за озвучаване на колата
Сам си отговаряш на въпроса. Просто му се обади, обясни му какво искаш и той ще ти помогне.
Естествената тъпота всеки път надминава изкуствения интелект.
CHE
Born Ernesto Guevara de la Serna 14 June 1928 Rosario, Argentina.
Executed by a US-trained Bolivian soldiers in La Higuera on 9 October 1967.
http://slackpack.net" onclick="window.open(this.href);return false; - What the Slack!?!
CHE
Born Ernesto Guevara de la Serna 14 June 1928 Rosario, Argentina.
Executed by a US-trained Bolivian soldiers in La Higuera on 9 October 1967.
http://slackpack.net" onclick="window.open(this.href);return false; - What the Slack!?!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта